Po Amperu sedem novih električnih trajektov tudi za Fjord1 - E-vozila

Po Amperu sedem novih električnih trajektov tudi za Fjord1

Sedem električnih trajektov Havyard Fjord1
Vir: Havyard

Da je Ampere požel veliko uspeha in prinesel kar nekaj dobička, smo že pisali.

Po zgledu Norled AS, Amperovega lastnika, je norveški konglomerat Fjord1, ki upravlja 75 ladij, pri ladjedelnici Havyard naročil sedem novih, popolnoma električnih trajektov.


Ne bodo prvi na morju

Po morju sicer že pluje nekaj predelanih električnih trajektov. A novi trajekti podjetja Fjord1 ne bodo le »predelane« verzije trenutnih modelov. Že od začetka bodo zasnovani kot v celoti električna plovila. Po načrtih podjetja bodo trajekti začeli delovati s prvim januarjem 2020 v Hordaland in Møre og Romsdal.

Marsikatero ladjarsko podjetje na Norveškem se odloča za modernizacijo svojih plovil zaradi zahtev norveške vlade po tehnoloških rešitvah z ničnimi emisijami, ki so del načrta za zmanjšanje izpustov norveške flote.

Naval novih električnih trajektov?

Očitno gre tudi pomorski promet počasi, a vztrajno po poteh avtomobilske industrije. Kmalu po novicah o novih električnih trajektih za Fjord1, so tudi operatorji trajekta Stena Jutlandica, ki pluje med danskim Frederikshavnom ter švedskim Gothenburgom, oznanili, da bodo predelali svoj trajekt. S 185 metri bo Stena Judtlandica postala ena največjih električnih ladij na svetu.

 

Viri: