Nasa je razkrila nekaj informacij glede njihovega novega električnega letala, X-57 Maxell.
Projekt se je začel leta 2016 in se še razvija. Njihov načrt je, da bi letalo imelo 14 elektromotorjev. 2 večja motorja na robu krila in 12 manjših motorjev ob robu. Težava pri električnih vozilih je danes teža akumulatorjev in končni domet plovila.
Letalo ima prav poseben dizajn motorjev. Z vsemi motorji 14 motorji so dosegli boljšo avtonomijo, saj letalo največ moči porabi med vzletom, med poletom se poraba energije občutno zmanjša. Motorji se med letom zložijo in tako pomagajo pri zmanjašnju upora med jadranjem.
X-57, ki je Nasino prvo pilotirano X-letalo v dveh desetletjih, tu je viden v svoji končni električni konfiguraciji, imenovani modifikacija IV ali mod IV. Ta konfiguracija bo imela vitko krilo z visokim razmerjem stranic, zasnovano za povečanje učinkovitosti z zmanjšanjem upora med letom, in električne motorje s propelerji na zgornjem robu krila, da bi povrnili energijo, ki bi se sicer izgubila v vrtincih ob krilu.
Medtem bo 12 manjših motorjev in propelerjev na vodilnem robu krila omogočilo vzlet pri standardnih hitrostih. Ti motorji se bodo med vzletom, vrtenjem propelerjev aktivirali in se med samim letopm izklopili.
Električna letala predstavljajo široko paleto potencialnih koristi letalstvu, vključno s povečano učinkovitostjo, zmanjšanimi ali odpravljenimi emisijami ogljika med letom in letenjem, ki je tišji za skupnosti na tleh. X-57 bo pomagal določiti certifikacijske standarde, ko bodo ti električni zrakoplovi začeli nastajati. ”
Vir: thenextavenue.com