Revolt električni motor RV400 - E-vozila

Revolt električni motor RV400

Električni motor Revolt RV400 je bil predstavljen v začetku letošnjega poletja in je bil pozneje zasut z velikim povpraševanjem, zdaj je priljubljeni indijski električni motocikel opravil prve dobave kupcem

Namesto da bi motocikel ponudili za prodajo takoj, je Revolt razvil strukturo mesečnega plačevanja. RV400 je bil na voljo za približno 50 ameriških dolarjev na mesec, torej obročno plačevanje traja 37 mesecev, kar znese približno 1850 ameriških dolarjev.

Revolt je ponudil tudi nižji spec model RV300 za približno 42 dolarjev na mesec, povpraševanje po električnih motornih kolesih Revolt pa še vedno RV400 narašča

V času, ko se druga indijska podjetja za električna motorja pripravljajo, da bodo ponudila več vrhunskih električnih motociklov, je Revoltov način prodaje po obrokih odprl vrata številnim strankam. To je povzročilo celo tako veliko povpraševanje, da je moralo podjetje prejšnji mesec začasno prenehati z oddajanjem naročil.

Od takrat je Revolt kupcem ponudil drugo možnost, da kupijo RV400 takoj po ceni 1300 ameriških dolarjev.

Električni motocikel Revolt RV400 je zasnovan tako, da konkurira 150 kubičnim motociklom in ima največjo hitrost 85 km / h. Njegova baterija s 3,25 kWh je dovolj močna da omogoči dometa do 156 kilometrov z enim polnjenjem.

Kot je dejal Rahul Sharma, ustanovitelj in glavni revolucionarni oficir Revolta RV400, na otvoritvenem dogodku:

“Od nekdaj sem verjel izzivom konvencij in danes resnično spreminjam igro za indijsko industrijo dvokoles. RV 400 je prvi korak k zagotavljanju trajnostne, cenovno dostopne mobilnosti v vsakem indijskem domu. RV 400 izziva vse slabe lastnosti, ki jih imajo kolesarji glede EV-jev – Moč, Styling in Estetika, domet, Infrastruktura za polnjenje baterije, Varnost, Zvok in Storitve. “

Če se vam kolesa Revolt zdijo znana, je to morda zato, ker so si veliko stvari izposodili od podjetja kitajskih električnih motociklov Super SOCO. Pravzaprav naj bi Revolt sodeloval v partnerstvu s Super SOCO za proizvodnjo električnega motocikla v Indiji. Ne bi bilo prvič, da je Super SOCO sodeloval z drugimi znamkami. Podjetje se je združilo z Ducatijem v začetku tega leta, da so skupaj ustvarili električni skuter.

RV400 sicer kaže nekaj razlik v primerjavi s Super SOCO TC ali TS modeloma. Poleg manjših posodobitev karoserijske plošče RV400 uporablja sredinsko nameščen motor z jermenskim pogonom, medtem ko imata modela Super SOCO TC in TS, motorje zadaj.

Vir: electrek.co