V začetku leta je Harley Davidson naznanil prihod svojih električnih motociklov v letu 2019. Očitno lahko pričakujemo kar tri nove modele.
Projekt LiveWire je začel zoreti leta 2010, prvi prototip je na cesto zapeljal štiri leta kasneje ter navdušil s količino navora, veliko manj pa s kratkim dosegom. Po številnih zasnovnih spremembah naj bi električni motor LiveWire videli na trgu že naslednje leto.
Harley Davidson namerava dodobra nadgraditi svojo ponudbo, deloma tudi zaradi upada prodaje v zadnjih letih. Podjetje je namreč investiralo v Alta Motors, ki se ukvarja z razvojem električnih motociklov, in načrtuje produkcijo manjših, električnih skuterjev ter električnih koles (pedelecov).
LiveWire bo prvi v vrsti električnih motociklov
Nič več oblakov izpušnih plinov ter rohnenja motorja. Harley Davidson želi z novimi modeli pritegniti mlajše, urbane kupce, ki jih še kako močno potrebujejo. Del strategije je razvoj električnih motociklov. Skorajda neopazno je podjetje že odprlo nove položaje v okviru EV projektov. Harley Davidson namerava področje električnih dvokolesnikov napasti z vseh strani z modeli, ki se bodo medsebojno razlikovali v velikosti, moči in ceni.
Projekt LiveWire zaradi dosega nikoli ni doživel serijske proizvodnje, a je buril duhove s pojavom v Maščevalci: Ultron. Električni motocikel LiveWire, ki je hkrati njegov naslednik kot del projekta, ima seveda pozornost javnosti že od začetka. Veliko podrobnosti o modelu je še zavitih v skrivnost. Vemo pa, da bo deloval brez sklopke, imel okrasno izpušno cev ter ohranil ikonski vintidž videz svojih predhodnikov.
Poleg LiveWire lahko v prihajajočih letih pričakujemo še najmanj dva druga, manjša in ugodnejša električna motocikla. Prvi lažji, terenski motocikel ter mopedu podoben mestni motocikel, ki sta načrtovana za leto 2022.
Ni edini v družini
A podjetje se ne bo ustavilo tukaj. V razvoju imajo še tri dodatne lahke EV, s katerimi ciljajo na trg, kjer trenutno prevladujejo električni skuterji, mopedi in električna kolesa višjega ranga.To vključuje razvoj večnamenskega skuterja, ki deluje podobno kot terenski motocikel ter modela, ki se približata križancu med mopedom in kolesom.
Specifikacije za modele še niso znane. A glede na to, da Harley Davidson z EV cilja na urbane voznike, lahko pričakujemo nekoliko manjši doseg baterije.
Za razvoj električnih vozil bo podjetje namenilo okoli 150 do 160 milijard dolarjev do 2022. Harley Davidson se želi z novimi modeli na tržišču zacementirati kot vodilno podjetje na področju elektrifikacije športa in športnih modelov.
Viri: