Preoblikovanje skupine VW - E-vozila

Preoblikovanje skupine VW

Skupina Volkswagen je v naslednjem desetletju pripravljena na precejšnje spremembe, saj prehaja v razvoj popolnoma elektrificiranih vozil in zraven  razvija  še tehnologijo avtonomne vožnje. Vse to bo prineslo precejšnje stroške, ki so skupaj s skoraj 30 milijardami dolarjev kazni zaradi dizelskega škandala, zelo obsežni. To pomeni, da mora skupina VW zagotoviti, da ustvarjajo samo take produkte, od katerih lahko pričakujejo ustrezno donosnost.

V prizadevanjih za povečanje donosnosti se je skupina VW že zavezala, da bo zmanjšala število variant, ki jih ponuja. VW skupina prav tako načrtuje zmanjšanje števila razpoložljivih pogonskih sklopov in povečanje souporabe komponent, vključno s platformami celotnega vozila, po svojih blagovnih znamkah. Na žalost je to povečanje dobičkonosnosti ustavilo projekt platforme naslednje generacije električnih športnih avtomobilov, ki naj bi jo Porsche razvil.

MEB platforma:

Nova platforma, s kodnim imenom SPE, kratica za Sports Platform Electric, naj bi bila prvič podrobno predstavljena v začetku leta 2018 in naj bi sredi naslednjega desetletja ustvarjala električne športne avtomobile za Audi, Porsche in po možnosti Lamborghini. Ampak zaenkrat tega razvoja ne bomo videli.

Glede na majhno proizvodnjo športnih avtomobilov in hitrost s katero raste razvoj električnih vozil, zlasti z bolj stabilnimi, trdnejšimi polprevodniškimi baterijami na obzorju, je smiselno, da bi skupina VW želela počakati z razvojem platformo SPE. Na ta način bo proizvajalec imel sredstva, da se osredotoči na modele višjega obsega, ki temeljijo na obstoječih električnih platformah, kot so platforme C-BEV (Audi e-tron) in J1 (Porsche Taycan), kot tudi visoko modularne platforme MEB in PPE, zasnovane za mainstream in premijska električna vozila.

Dobra novica je, da se  Porsche še vedno ukvarja z električnim 718 športnim avtomobilom, ki naj bi se prvič pojavil okoli leta 2022. Ta model bi uporabil sedanjo platformo 718 s stisnjenim akumulatorjem, kjer običajno sedijo bencinski motor in rezervoar za gorivo.

Mogoče še večji šok je to, da bo skupina VW mogoče omejila proizvodnjo svojih ultra-luksuznih blagovnih znamk majhnega obsega, kot so Bentley, Bugatti in celo Lamborghini, pa tudi znamko motornih koles Ducati, oblikovalsko hišo Italdesign in coachbuilder. Časnik Automobile je poročal, da je prodaja Ducatija in Italdesign-a že v zadnji fazi in da je lahko tudi Bentley zamenjan s posebno blagovno znamko električnih vozil s cenovno ugodno ponudbo za mlade mestne prebivalce.

 

 

Vir: https://www.motorauthority.com