Direktor Volkswagna razkriva "misijo T" - E-vozila

Direktor Volkswagna razkriva “misijo T”

Herbert Diess, generalni direktor Volkswagna, je objavil objavo v blogu, v kateri je razpravljal o svojih prizadevanjih za reformo velikanskega proizvajalca avtomobilov. Objava je vključevala tudi razkritje “Misije T”, svojega načrta za “dohitevanje Tesle”.

Diess je v Volkswagen leta 2015 prišel iz BMW-ja zaradi škandala Dieselgate in si začel široko prizadevati za reformo podjetja.

V novi objavi v blogu z naslovom »Kako preoblikujemo Volkswagen« je izvršni direktor podrobneje razkril, kako sta on in njegova ekipa vodila ta prizadevanja.

Veliko truda se vrti okoli načrta elektrifikacije avtomobilov, pri električnih vozilih pa je Diess odprt glede dejstva, da verjame, da bo to d”irka s Teslo.”

Generalni direktor je že zdaj razkril, da je organiziral delavnico z vzdevkom “Misija T”, da bi našel načine, kako dohiteti Teslo v začetku tega leta:

Posledično smo morali prilagoditi Volkswagnovo strategijo, da sledimo tem novim tekmecem. V ta namen smo aprila 2020 organizirali drugo delavnico s profesorjem Malikom. V “Misijo T”, kot so jo poimenovali, je sodelovalo 31 vodstvenih delavcev iz Volkswagna, Audija in Porscheja. Dogodek se je vrtel okoli tega, kako lahko dohitevamo Teslo – podjetje, osredotočeno izključno na prihodnost, brez tradicionalnega avtomobilskega posla. Na njegov ekosistem v stilu Silicijeve doline vplivajo zmogljivosti programske opreme, poudarek na tehnologiji in kulturi tveganj. Delavnica je potekala tri dni – pod posebnimi omejitvami z maskami in socialnim distanciranjem zaradi pandemije COVID-19. Uvodno vprašanje je bilo: “Kaj moramo doseči v naslednjih šestih mesecih, da bomo do leta 2024 tehnološko dohiteli Teslo?”

Po dogodku VW ‘Mission T’ je izvršni direktor zaključil, da Volkswagen potrebuje bolj okretne nove nebirokratske organizacijske enote, da lahko tekmuje s Teslinim tempom inovacij.

Projekt Artemis, katerega cilj je v Audiju izdelati “zelo učinkovit električni avto”, je prvi program vozil, ki bo uporabil novo organizacijsko strukturo, ki je bolj podobna zagonskim.

V prispevku v blogu Diess pojasnjuje tudi, kako je svoj način vodenja poskušal prilagoditi Volkswagnu.

Vir: Electrek