Podjetje Tesla ponovno preiskujejo. Tokrat gre za očitke, da bi se njihovi avtomobili, natančneje Model S in Model X, lahko zagoreli, če bi bili pod prevelikim pritiskom.
V skladu s peticijo Edwarda Chena, potrošniškega odvetnika, ki je zastopal Teslinovega lastnika Davida Rasmussena, je Tesla zaviral te baterije, da so preprečili začetek požara. To je bilo uporabnikom seveda neznano.
Po Chenovem pismu so nekatere prejšnje posodobitve na vozilih Tesla, nenadoma zmanjšale napolnjenost baterij v prej omenjenih modelih, da bi preprečile, da bi se vnele. Vendar to ni dovolj dobro popravilo, trdi Chen, kar pomeni, da je tveganje še vedno veliko.
Zdaj Nacionalna uprava za varnost cestnega prometa ZDA (NHTSA) preiskuje baterije poleg posodobitev, da bi videla, kakšno tveganje resnično predstavljajo. Tesla bo morda prisiljena odpoklicati nekatere modele vozil.
Po navedbah CNBC Tesla dela vse, kar lahko, da zniža vse stroške proizvodnje baterij. Posledično bi to lahko vodilo do cenejših delov in hitre proizvodnje, ki bi privedla do teh vrst napak.
Na splošno je bilo prizadetih 2.000 vozil, modeli pa segajo od leta 2012 do 2019. Tudi Chen ugotavlja, da je bilo v zadnjih šestih letih v požarih uničenih že več deset vozil.
Poleg vsega tega ima napako tudi Teslina funkcija Smart Summon, za katero je NHTSA že seznanjena. Širjenje po družabnih medijih si uprava ogleduje avtomobile, da bi preučili, zakaj se vozila med samo-vožnjo zaletavajo ali skora zaletavajo v stvari, kljub Teslinim trditvam, da bi to morali preprečiti senzorji.
Vir: beincrypto.com