Investicijska banka Morgan Stanley je objavila poročilo, v katerem opozarja na učinke koronavirusa na proizvajalce avtomobilov.
Eden izmed njih bo Tesla, ki bo po podatkih videla, kako letos zmanjšujejo prodajo glede na dosedanje napovedi.
Študija kaže, da bo namesto 500.000 enot, ki jih severnoameriški proizvajalec nameravi dobaviti leta 2020, prodanih le okoli 452.000. Padec se je osredotočil predvsem na evropski trg, kjer se bodo dobave zmanjšale za 10%, kar kaže, da bo vpliv na našem trgu in ne v ZDA ali na Kitajskem(zaenkrat).
Pri Morgan Stanley pravijoje, da je to posledica ne le koronavirusa, ampak tudi upočasnjevalnih dejavnikov, kot je zmanjšanje spodbud na ključnih trgih, kot sta Norveška in Nizozemska, kar bo vplivalo tudi na svetovne številke družbe Tesla. Razmere v Evropi so trenutno slabše kot razmere na Kitajskem, kjer je virus že pod nadzorom.
Potrebno je počakati, da vidimo, kako se bodo razmere razvijale v prihodnjih tednih, ko se bo bolezen razširila na enega glavnih trgov, ZDA. To lahko zelo močno vpliva na prodajo. Kar se zdi težko vsem proizvajalcem je prodaja preko spleta. Tradicionalni prodajni format iz oči v oči v primerjavi s spletno prodajo, ki jo je podjetje Tesla prevzelo že od začetka, zdaj pa bodo to testirale še nekatere druge znamke, kjer se je govorilo celo o dostavi vozila na dom. Recept, ki je v teh časih zagotovo zelo zanimiv.
Vir: thenextavenue.com