Lutz Meschke, namestnik predsednika, je v intervjuju za Autocar povedal, da bodo po prihodu električne različice Macana, zaenkrat izdelovali še obe različici, torej bencinsko in električno vendar le še “nekaj let.” Po tem bo mogoče kupiti le električni model.
Čeprav ni preveč natančen glede razlogov za takšno strategijo, je ugotovil, da bo prehod verjetno različen glede na regijo glede na različen napredek na področju infrastrukture EV.
Direktor SUV modelov Julian Baumann je medtem ponudil nekaj namigov o električnem Macanovem dizajnu. Temeljil bo na razvoju platforme Taycan in bi moral biti bistveno bolj aerodinamičen kot njegova bencinska različica, deloma zaradi nižjega nosu (navsezadnje ne potrebuje zajetnega motorja). Še vedno bo ohranil “vsakodnevno uporabnost”, je dejal Baumann, zato vam ni treba skrbeti, da bo Macan prejel elegantno, a manj funkcionalno prenovo, podobno kot Cayenne Coupe.
Tako kot Taycan naj bi tudi Porsche začel s prodajo verzij najvišjega cenovnega razreda (Turbo in Turbo S – da, drži oznako “turbo”) in postopno filtriranje navzdol do običajnih modelov. Turbo S bi lahko ponudil do približno 710 KM.
Premik na EV-je se lahko zgodi prej, kot si mislite. Meschke je napovedoval, da bo 30 do 40 odstotkov Porschejev električnih v petih letih oziroma do leta 2024.
Vseeno je precej verjetno, da se bo Porsche, kot ga poznate, dramatično spremenil. Medtem ko bodo njegovi avtomobili na bencin še vedno obstajali, bodo morda omejeni predvsem na kupeje in kabriolete.
Vir: endgadget.com