Večnamenski Opel Ampera E je idealen za družine - E-vozila

Večnamenski Opel Ampera E je idealen za družine

Opel Ampera E 2018
Vir: Chevrolet

Chevrolet Bolt ali Opel Ampera E, kot ga kličemo v Evropi, je eden prvih cenovno dostopnejših električnih vozil na voljo tudi za družine.

Pri 60 kWh bateriji in realnemu dometu okoli 380 kilometrih bi lahko Opel Ampera E postal električni avto za vsakega. Cena vozila brez subvencij naj bi znašala okoli 39 tisoč evrov.


Do stotice v 7,3 sekundah

Z 150 kW (204 KM) elektromotorjem Opel Ampera E lahko do 100 km/h potegne v 7,3 sekundah. Za pospeševanje od 80 do 120 km potrebuje 4,5 sekund, 3,2 sekundi pa potrebuje za pospešek od 0 do 50 km/h. Maksimalna hitrost je omejena na 150 km/h.

Na polnilnicah z izmeničnim tokom AC lahko Opla Ampero E polnimo z največ 7,4 kW. Baterija se v pol ure napolni za 20 km. Pri hitrem polnjenju z enosmernim tokom DC z do 50 kW v pol ure povečamo doseg za 150 km.

Opel Ampera E 2018 notranjost
Vir: Chevrolet

Veliko prostora za vse

Opel Ampera E ne izgublja na prostornini. Z 381 litrskim prtljažnikom Ampera E ponuja bistveno več prostora kot marsikatero drugo električno vozilo. V avtu je dovolj prostora za 5 ljudi, v napoto pa niso niti baterijski moduli. Slednji so premeteno nameščeni v podvozju, zaradi česar je Ampera E eden bolj prostornih električnih modelov na trgu.

Napolnite baterijo kar med vožnjo

Pri vožnji v Drive načinu je regeneracija manjša, a je vožnja bolj tekoča. Vožnja v Low načinu omogoča samodejno zaviranje na ravni BMW i3. Voznik lahko v Low načinu vozi le z uporabo stopalke za plin, kar omogoča prihranek pri energiji. S pritiskom ali popuščanjem stopalke za plin lahko vozilo upočasnimo ali popolnoma ustavimo. Motor ima pri vožnji z eno stopalko večji zavorni učinek, zato pritisk na zavoro ni potreben (je pa seveda mogoč).

Največ energije se regenerira, če izberemo Regen on Demand. Moč regeneracije prilagajamo z ročico na levi strani volanskega obroča. Ko ročico držimo, avtomobil bolj izrazito regenerira energijo. V primeru, da je baterija polna, rekuperacija energije ni mogoča, avtomobil pa lahko ustavimo le s pritiskom stopala na zavorno stopalko.

Testi so pokazali, da pri pogostem ustavljanju in speljevanju vozniki, ki vozijo z eno stopalko povečajo doseg in rekuperacijo energije do 5 %.

Grafika je odlična

Opel Ampera E je opremljen z 10,2 palčnim multimedijskim zaslonom z odlično grafiko, ki prikazuje informacije o vozil. Ampera E je prav tako kompatibilen z Applovim CarPlay in Android Auto, tako da lahko med vožnjo poslušate svojo najljubšo glasbo ali pa si naložite film, ki si ga želite ogledati.

Opel Ampera E notranjost
Vir: Chevrolet

Kaj pa Evropa?

Zanimanje za nakup Opel Ampere E v Evropi je veliko. A situacija je zapletena vse od GM-jeve prodaje Opla in Oplovih operacij v Evropi PSA Group. V skladu z dogovori naj bi GM sicer še naprej dobavljal Opel z Boltom EV za prodajo v Evropi pod imenom Ampera E.

Lani oktobra so prodajalci na Norveškem celo prenehali jemati naročila, saj je bilo povpraševanje večje od zaloge vozil. Poročila o zaustavitvi naročil so sprožila govorice, da Ampere E na našem kontinentu ne bo več mogoče kupiti.

Opel sicer ponovno pričel beležiti povpraševanje za nakup, a s potencialnimi kupci zaenkrat ne podpisuje pogodb. V tem času je narasla tudi cena Opel Ampera E za približno 4500 evrov, saj naj bi pri GM spremenili pogoje prodaje. Višji ceni se ne bodo izognili niti tisti, ki so pogodbo z Oplom podpisali že pred dvigom cene.

 

Viri: