Nissan je začel z dobavo vozila LEAF e+ v Evropi s približno 8.000 naročili.
Nissan je objavil, da je na voljo večja serija LEAF e +, ki je na voljo za nakup po vsej Evropi, saj so zdaj začeli z dobavo prvih vozil. Prav tako so možne testne vožnje za bodoče kupce.
Lepo je slišati, da LEAF e+ pravočasno vstopa na evropski trg, kot je bilo obljubljeno že januarja.
Po podatkih Nissana je bilo izdanih okoli 8.000 naročil za novo različico e + z akumulatorjem 62 kWh in dometom 385 km.
Število naročil ni zelo veliko, saj je Nissan v prvem mesecu poročal o več kot 3000 prednaročilih. Ali je to zaradi razlike v ceni med omejenimi izdajami novega in osnovnega LEAF-a ali zaradi nove konkurence (največji konkurnt bi lahko bil Volkswagen ID.3), nismo prepričani.
Cene v Evropi se začnejo pri:
LEAF (40 kWh): 35.400 €
LEAF 3.ZERO (40 kWh): od 39.900 €
LEAF 3.ZERO e + (62 kWh): 45.000 €
Nissan LEAF e+ specifikacije(proti LEAF 40kWh)
62 kWh baterija (+ 55% zmogljivost nad 40 kWh, 25% več energijsko gostih litij-ionskih celic, podobne velikosti)
288 litij-ionskih celic (v primerjavi s 192 celicami)
Standardna je omejena garancija akumulatorja na 8 let / 160.000 km (kar nastopi prej)
364 km (226 milj) od pričakovanega razpona EPA (do 50% od 243 km / 151 milj)
385 km (239 milj) od razpona WLTP v Evropi (v primerjavi z 285 km / 177 milj)
458 km (285 milj) od razpona WLTC Japan na Japonskem (v primerjavi s 322 km / 200 milj)
570 km (354 milj) od območja JC08 na Japonskem (v primerjavi s 400 km / 249 milj)
Električni motor 160 kW (do 110 kW) in 340 Nm (pri 320 Nm pri 40 kWh)
70 kW (100 kW maksimalno) hitro polnjenje s CHAdeMO (v primerjavi z manj kot 50 kW)
Vir: insideevs.com