Fiatov ikonični 500 vstopa v tretjo generacijo kot električno vozilo - E-vozila

Fiatov ikonični 500 vstopa v tretjo generacijo kot električno vozilo

Prenovljeni minicar so predstavili na prireditvi v Milanu v Italiji, proizvodnja pa bo sledila v tovarni Mirafiori Fiat Chrysler Automobiles v bližnjem Torinu pozneje letos.

Novi 500 je morda videti kot njegov predhodnik, vendar se vozi na popolnoma novi platformi. Novi model je 2,4 palca daljši in 2,4 palca širši od starega. Medosna razdalja je bila prav tako raztegnjena za 0,8 palca, avtomobil pa je bil doslej prikazan le s kabrioletno streho.

42-kWh litij-ionska baterija sedi v tleh in zagotavlja približno 320 kilometrov dosega na podlagi milejšega cikla WLTP, ki se uporablja zunaj ZDA. Po podatkih Fiata lahko baterijo napolnite s hitrostjo 85 kilovatov, kar bi lahko baterijo do 80 odstotkov napolnilo v približno 35 minutah.

Fiat še ni povedal, kolikšno moč ima novi Fiat 500, vendar so povedali da bo avto pospešil z 0-100 kilometrov na uro v 9,0 sekundah.

Izbirnik načina vožnje lahko spremeni zmogljivost avtomobila. Obstajajo trije načini: Normal, Range in Sherpa, z načinom Range se prikliče regenerativno zaviranje, tako da je mogoča vožnja z enim pedalom, in način Sherpa, ki avtomobil čim bolj učinkovito omeji z omejitvijo najvišje hitrosti na 50 mph, preklapljanjem klimatske naprave in drugimi dejavniki.

V notranjosti je videz veliko bolj čist kot prej, k temu pa pomaga dejstvo, da ni potrebe po prenosnih in izpušnih cevovodih. Na primer, novi 500 se ponaša s široko armaturno ploščo, pod katero je odlagalni prostor, kjer običajno sedi prestavna ročica prejšnje generacije. Na instrumentni plošči je 7,0-palčni zaslon, medtem ko 10,25-palčni zaslon na dotik služi kot središče za zabavo.

Fiat je avtomobil opremil tudi z elektronskimi funkcijami za pomoč vozniku. Seznam vključuje prilagodljivi tempomat s samodejnim centriranjem voznega pasu, prepoznavanjem prometnih znakov, opozorilom na slepo mesto in parkirnimi senzorji spredaj in zadaj.

Dobave v Evropi se bodo začele v začetku leta 2021 in trenutno še ni jasno, ali bo vozilo končalo v ZDA.

Podatki o cenah bodo objavljeni bližje uvedbi na trg, čeprav vemo, da bo izšla posebna izdaja z imenom La Prima, ki se bo začela pri nekaj več kot 37.000 dolarjih.

Vir: motorauthority.com