Pri BMW-ju so pred dnevi poročali, da so od začetka v letu 2013 proizvedli 200.000 električnih avtomobilov i3. Avtomobil, ki nosi prelomno serijsko številko, je bil dokončan v črni metalik barvi z značilnimi modrimi BMW poudarki. Izdelan je bil za kupca iz nemške zvezne dežele Saške.
i3 je odprl novo pot ne le kot prvi BMW-jev električni avtomobil za množično proizvodnjo, temveč tudi kot avtomobil z inovativnimi oblikovnimi značilnostmi, domiselnim videzom in notranjostjo. Za model i3 in zdaj ukinjeni hibridni model i8 so pri BMW-ju načrtovali bolj nevsakdanji dizajn z več oblikovalskimi tveganji. Toda avtomobilski proizvajalec je svoje načrte spremenil in prihodnji električni modeli naj bi bili nekoliko bolj običajni.
Prodajo v ZDA sta verjetno ovirala majhnost in omejen doseg. Čeprav se je ta skozi leta izboljševal, je v letu 2020 še vedno ocenjen na 245 km. Ta se sicer z opcijskim bencinskim motorjem lahko podaljša na 320 km. Če pogledamo h konkurenci, je Nissan Leaf lani dosegel skupno število 400.000 prodanih vozil, avgusta pa je proizvodnja presegla 500.000 primerkov. Nissan je potreboval dve generaciji Leafa in skoraj desetletje, da je dosegel 500.000 proizvodnih enot, pri Volkswagnu pa medtem verjamejo, da lahko do leta 2025 letno prodajo 500.000 križancev ID.4.
Povzeto po: GreenCarReports
J. R.