Električni SUV Volkswagen ID.4 - E-vozila

Električni SUV Volkswagen ID.4

Na evropskem trgu želi Volkswagen z modelom ID.3 uspeti, kjer eGolfu ni uspelo. ID.3 je med nekaterimi avtomobilističnimi strokovnjaki sprožil pravo navdušenje. Tega modela zaenkrat pri Volkswagnu ne nameravajo pripeljati v Severno Ameriko, ciljajo pa na večje uspehe z električnim športnim terencem ID.4. Ta naj bi bil primernejši za hitre ceste ZDA in Kanade. Lahko novi model v floti VW vozil ustvari enako vznemirjenje kot ID.3 v Evropi, ali je afera Dieselgate še vedno v zavesti severnoameriškega potrošnika?

VW je pred kratkim v Los Angelesu in Brooklnu predstavil nov električni terenec. Čeprav je minilo že nekaj let, avtomobilski proizvajalci še vedno iščejo recept za Teslin uspeh. Tehnični direktor VW America sicer na Teslo ne gleda tako. Johan de Nysschen na kalifornijsko podjetje ne gleda kot konkurenco, temveč kot “partnerja” pri elektrifikaciji vozil. Modeli ID.4 bodo v prvi polovici leta 2021 dobavljeni iz Nemčije, v letu 2022 pa se načrtuje proizvodnja v ZDA. De Nysschen je sicer dejal, da VW America ne pričakuje, da bodo v prihodnjem letu prodali 100.000 vozil ID.4.

Po predstavitvah je bil za preizkus na voljo predproizvodni model ID.4. Ta je zasnovan podobno kot nekateri drugi Volkswagnovi modeli. S tem želi podjetje iz Wolfsburga omogočiti lažji prehod voznikom avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje. Od daleč je ID.4 od zunaj in znotraj bolj konservativen kot ID.3. Potrošnike pri nakupu električnih vozil zanimajo predvsem podatki o bateriji – doseg, učinkovitost in hitrost polnjenja. V tem pogledu je ID.4 konkurenčen. Izdelan je na Volkswagnovi MEB platformi z 77 kWh baterijo. VW obljublja doseg v višini 520 km, testiranja pa so pokazala realnejših 395 km. Polnjenje lahko poteka preko 125 kW enosmerne vtičnice. ID.4 bo tudi pri nas na voljo v začetku leta 2021. Cene zaenkrat niso znane, ocenjuje pa se, da bo za ID.4 treba odšteti okoli 50.000 €.

 

Povzeto po: Electrek

J. R.