Polestar – 3 leta stara znamka električnih vozil pod okriljem skupine Volvo je do zdaj v proizvodnjo poslala samo model Polestar 1, kateremu se bo prihodnje leto pridružil še Polestar 2. Če je bil prvi hibrid in proizveden v manjšem številu (1.500 vozil) pa pri Volvu s popolnoma električnim modelom Polestar 2 ciljajo na veliko več.
Polestar 2 je dolgo pričakovan popolnoma električni avtomobil, ki se bo na Kitajskem začel serijsko proizvajati prihodnje leto. Ne gre za popolnoma nov proizvod, saj si platformo deli z modelom Volvo XC 40. Elektromotorja na vsaki pogonski osi skupaj proizvedeta 408 konjskih moči (304 kW). Z 660 Nm navora bosta poganjala vozilo, ki ima baterijo s kapaciteto 75 kWh. Polna baterija zadostuje za največ 460 prevoženih kilometrov. Polestar 2 potrebuje za pospešek z 0 na 100 km / h približno 4,5 s. Tehnične detajle, ki smo jih navedli, po navadi avtomobilski proizvajalci uporabijo za promocijo vozila še preden se je proizvodnja začela. Za podatke o Polestarju 2 lahko trdimo, da so zanesljivi, saj so bile izvedene predstavitve in testne vožnje, ki so to potrdile.
Nov Teslin konkurent ima številne možnosti prilagajanja vozila posamezniku. Tako lahko voznik izbira med različnimi nastavitvami volanskega mehanizma, nadzora stabilnosti, vzmetenja … Med vožnjo pride do izraza nizko težišče baterije, ki povzroča, da se vozilo med zavoji rahlo nagiba. V notranjosti lahko najdemo 11,2 palčni (28,4 cm) zaslon na dotik z Google zemljevidi in Google Play trgovino. Z uporabo trajnostnih materialov v notranjosti želi Polestar izraziti svojo odgovornost do okolja. Tako so sedeži prekriti z recikliranimi materiali, za dele notranjih vrat in armaturno ploščo pa so ponovno uporabili temen les. S kombinacijo teh materialov so pričarali pravi hladen skandinavski videz.
Polestar 2 ima tudi nekaj pomanjkljivosti. Ena izmed teh je zagotovo manj prostora na zadnji klopi. Razlog tiči v platformi, katero sicer pri Volvu uporabljajo za avtomobile z motorji za notranje zgorevanje. Ker namestitev baterije ni bila predvidena, se to pozna pri nekaj centimetrov manj prostora na zadnjih sedežih. Trenutna cena vozila na ameriškem trgu je 61.000 dolarjev (okoli 52.000 €). K tej ceni se lahko doda številna opcijska oprema – performance package (5.000 $), barva (1.200 $) in drugo. Če povzamemo, je Volvo razvil precej dobro e-vozilo. Njegova slabost je predvsem uporaba platforme, ki je sicer namenjena drugim vozilom. Volvo je v zaostanku razvoja baterij v primerjavi s Teslo, kar se pozna v večjem dosegu modela 3 v primerjavi s Polestarjem 2. Ne glede na to, da je to prvi popolnoma električni avtomobil te znamke, gre za kompetenten in privlačen izdelek.
Povzeto po: Green Car Reports
J. R.