Ameriško podjetje Tesla je najvrednejše izmed proizvajalcev avtomobilov, saj dosega najvišjo vrednost na borzi, čeprav proizvede bistveno manj vozil od konkurence (skupine VW, Toyota …). Zaradi večanja proizvodnje so v enem izmed obratov zgradili linijo kar pod šotorom. Pri tem se pojavlja polemika, saj takšen obrat v industriji ni standarden.
V tovarni v Fremontu so zaradi povečanja kapacitet postavili montažno linijo pod šotorom. Tam naj bi se sestavljala podvozja za modela 3 in Y. S tem sledijo strategiji iz leta 2018. Takrat so linijo za proizvodnjo modela 3 postavili pod šotorom. Čeprav naj bi bila struktura vzmetna in trdnejša od običajnih šotorov, se pri takšni montaži porajajo številna vprašanja. V času precejšnjega širjenja koronavirusa po ZDA je takšen način dela za zaposlene boljši, pojavijo pa se dvomi o kvaliteti proizvodov iz takšnega okolja. Elon Musk sicer trdi, da je ta nestandarden način proizvodnje cenejši od tipičnih proizvodnih linij.
Končna montaža modelov 3 in Y naj bi potekala pod šotori, ki so jih postavili v letu 2018. Pri Tesli trdijo, da lahko v Fremontu letno proizvedejo 400.000 modelov 3 in Y. Zaenkrat je še prezgodaj, da bi se videlo, za koliko se bo proizvodnja zmogljivost povečala zaradi gradnje teh šotorov. Kljub temu obstajajo ocene, da bi se proizvodnja lahko dvignila na 10.000 avtomobilov na teden, kar bi lahko znašalo okoli 500.000 avtomobilov letno. Poleg tega nameravajo v Fremontu kmalu postaviti še eno montažno linijo, ki bi lahko še dodatno dvignila proizvodne zmogljivosti.
Povzeto po: Electrek
J. R.