Skoraj vsi avtomobilski proizvajalci imajo velike načrte na področju mobilnosti brez emisij. Načrtujejo postopen prehod na vozila z elektromotorji, katere poganjajo baterije. Iz tega niso izvzeti niti avtobusi. Ponekod javni potniški promet prav tako poganjajo baterije.
V okviru državnega okolijskega sklada so javni potniški avtobusi v nemškem Wiesbadnu opremljeni z baterijami. Avtobusi Mercedes-Benz eCitaro imajo baterije s kapaciteto 441 kWh, katere dobavlja francoski Blue Solutions. Baterije so za skupno uporabo avtomobilov testirali že v letu 2015, v vmesnem obdobju pa so jih prilagodili uporabi v avtobusih. Ne gre za običajne, ampak tako imenovane solid-state baterije. To so baterije s trdnim elektrolitom.
Baterije s trdnim elektrolitom, ki se uporabljajo v nekaterih avtomobilih, lahko ponudijo večjo gostoto shranjene energije, krajši čas polnjenja in večjo varnost. Polnjenje avtobusov s temi baterijami je zahtevno. Baterije je potrebno napolniti do 100 % napolnjenosti in jo tam vzdrževati dokler poteka postopek uravnoteženja. S tem se zagotovi optimalna zmogljivost akumulatorja. Do zdaj je Mercedes-Benz dobavil 40 modelov eCitaro s temi baterijami in zaenkrat so se dobro obnesli. Pričakujemo lahko nadaljnji razvoj Blue Solutions in Daimler Trucks, da bodo baterijske celice lažje za uporabo.
Povzeto po GreenCarReports