Zaslužiti denar s prodajo električnih vozil ni vedno zagotovljeno.
Prodaja električnih vozil jim prinaša zaslužek
Številni proizvajalci se zato zaenkrat raje preusmerijo v pridobivanje ZEV kreditov. Da razvoj in prodaja električnih vozil potrebuje veliko časa in denarja, potrjuje tudi Carlos Ghosn, generalni direktor združenja. Hkrati dodaja, da je Renault-Nissan-Mitsubishi zavezi uspelo razvozlati biznis električnih vozil in so zato v prednosti pred konkurenco. Podjetje je septembra lani oznanilo, da nameravajo v naslednjih 5 letih začeti s produkcijo 12 novih električnih avtomobilov.
Ghosna ne skrbi niti nihanja cen surovin
Vrednost kovin, kot sta litij in kobalt, je namreč čez leta že skokovito narasla zaradi večjega zanimanja za električna vozila. Dejanska poraba materialov za izgradnjo baterijske celice majhna in posledično minimalno vpliva na skupno ceno izdelave baterije. Po besedah generalnega direktorja Renault-Nissan-Mitsubishi zaveze se lahko dviganje cen kompenzira z izboljšanjem učinkovitosti baterij in zamenjavo posameznih surovin, potrebnih za izdelavo.
Podjetje sicer za leto 2017 beleži rekordni dobiček 3,854 milijard evrov. Skupno so prodali 10,61 milijonov vozil, kar je za 6,5 % več kot leto poprej in prevzeli vodstvo lanskoletnemu zmagovalcu Volkswagen.
Koliko so k zaslužku prispevala električna vozila ni znano, vseeno pa prodaja električnih avtov predstavlja le majhen delež skupne prodaje.
Viri:
- https://electrek.co/2018/02/16/renault-nissan-mitsubishi-alliance-making-money-selling-electric-cars/
- https://www.cnbc.com/2018/02/16/ghosn-were-probably-the-only-carmaker-whos-starting-to-make-money-selling-electric-cars.html
- https://ca.finance.yahoo.com/news/carlos-ghosn-apos-apos-probably-112200038.html
- https://www.alliance-2022.com/blog/2017-financial-results-renault-performance-achieves-historic-record/