Lexus UX 300e je bil kitajskim potrošnikom na voljo za prodajo v nedeljo, 26. aprila. Različica istega modela, C-HR, z blagovno znamko Toyota, bo v prodaji ta teden – kmalu bo sledila različica Izoa.
Trije akumulatorski električni modeli – Lexus UX300e, Toyota C-HR in Toyota Izoa – imajo isto Toyota New Global Architecture. Ta tri vozila uporabljajo 54,3-kilovatno baterijo.
Dve ravni opreme Lexus UX 300e prodajo za 362.000 juanov (51.100 USD) in 385.000 juanov (54.300 USD). Električni UX ima na območju NEDC doseg 400 kilometrov. Kapaciteta polnjenja je 6,6 kW za izmenični tok, z zmogljivostjo 50 kW za enosmerni hitri polnilec.
Glavna vizualna razlika med bencinskim motorjem UX in njegovim električnim bratom je električna črka in polnila na zadnjih blatnikih.
UX 300e bo v Evropi na voljo šele pozneje letos, na Japonskem pa bo predstavljen v začetku leta 2021.
V primeru CH-R EV naj bi bila baterija crossoverja razvita kot del ogrodja vozila, da bi zagotovila torzijsko togost, ki je za 20% večja od plinskega modela. Kitajsko spletno mesto HiNet poroča, da ima C-HR mesto za polnjenje na obeh straneh vozila – ena je namenjena za izmenično napajanje, druga pa za enosmerno hitro polnjenje. CH-R naj bi bil ponujen tudi v Evropi, kjer se proizvajalci avtomobilov borijo za dosego strogih ciljev CO2.
Vir: electrek.co