Peugeot ocenjuje da je povpraševanje po električnem 208, večje kot so pričakovali, pravi izvršni direktor
Peugeot je načrtoval, da bo imelo približno 10 odstotkov novih modelov 208 električni motor, toda masovno zgodnje povpraševanje kaže na to, da bo številka morda veliko večja, je dejal izvršni direktor francoskega proizvajalca avtomobilov .
“Od 40.000 kvalificiranih strank, ki smo jih prejeli, jih je polovica za e-208. Četrtina prednaročil, ki smo jih dobili, je za e-208, “je 1. oktobra povedal Jean-Philippe Imparato za avtomobilske novice Automotive News europe.
Za privabljanje kupcev k e-208 se Peugeot osredotoča na skupne lastniške stroške avtomobila, za katere podjetje pravi, da so enake bencinski, 130-KM, 1,2-litrski različici 208, opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
S povprečnim depozitom 3.500 evrov bo e-208 po Evropi stal manj kot 400 evrov mesečno, enako kot bencinski model, je dejal Peugeot. Če primerjamo z Anglijo, kjer je cena vozila okoli 25.000 funtov, lahko rečemo da bo cena v Sloveniji okoli 30.000eur. Finančna subvencija iz strani države pa je trenutno do 4.500eur.
“Ena od prednosti e-208 je, da so strokovnjaki ocenili, da ima preostalo vrednost 2.000 evrov višjo od bencinskega modela,” je dejal Imparato.
Specifikacije:
100 kW (136 KM) električni motor, ki razvije 260 Nm navora
0 do 100 km / h v 8,1 sekunde v načinu Sport
50 kWh baterija, zagotovljeno delovanje 8 let ali 160.000 km za 70% zmogljivosti napolnjenosti
Akumulator je povezan s sistemom hlajenja potniškega prostora, uravnavanje temperature s tekočino omogoča hitro polnjenje, optimiziran domet in povečano življenjsko dobo.
340 km dosega v WLTP in 450 km v NEDC
3 kW fazni polnilnik
100 kW hitro polnjenje prek CCS omogoča polnjenje baterije od 0 do 80% v 30 minutah
Toplotna črpalka
Ogrevani sedeži (glede na različico)
Prilagodljiv zaslon za glavo
Zmogljiv 7-palčni ali 10-palčni barvni zaslon HD zaslona
3D digitalna instrumentna plošča
Aplikacija MyPeugeot
Polni LED žarometi
Vir: europe.autonews.com