Nove različice modelov Maserati GranTurismo in GranCabrio bosta v celoti električne.
Novi avtomobil bo na voljo v obliki kupeja in kabria ter bo “napovedal novo dobo elektrifikacije za Maserati.” Proizvodnja naj bi potekala v tovarni podjetja v Torinu po 800 milijonov evrov veliki naložbi.
Pred tem bo nov športni avtomobil – za katerega se misli, da bo dolgo pričakovani Alfieri – predstavljen s priključnim hibridnim (PHEV) pogonskim sklopom. Tudi pozneje bo izdelana popolno baterijsko-električna različica.
V pripravi je tudi vtični hibridni SUV, proizvodnja pa naj bi se začela v tovarni proizvajalca Cassino leta 2021.
Prvi hibridni pogonski agregat podjetja bo prvič predstavljen na naslednjem Maserati Ghibli-ju, ki naj bi začel s proizvodnjo v začetku prihodnjega leta.
Najave sledijo zavezi, ker je lansko leto Fiat Chrysler Automobiles (FCA) – Maseratijevo matično podjetje – ugasnilo zeleno luč za nadaljevanje razvoja dizelskih motorjev. Podjetje načrtuje, da bo do konca leta 2021 v prodaji 12 novih ali bistveno posodobljenih elektrificiranih modelov, vključno s prihodnjim Fiat 500.
FCA je v svoje znamke vložila 5 milijard EUR, vsi avtomobili pa naj bi bili izdelabi v tovarnah v Italiji.
Maserati želi svojim kupcem zagotoviti, da bodo njegovi novi in posodobljeni avtomobili združili “tradicionalno zelo cenjeno dinamiko vožnje Maseratija” z najnovejšo tehnologijo.
Menijo, da je tehnologija avtonomne vožnje pomemben korak za prihodnje modele podjetja Maserati. Vsi novi avtomobili bodo imeli ”Level 2” Highway Assist, ki bo sčasoma preraslo v standardni sistem “Level 3”.
Level 3 bi Maseratijevim avtomobilom omogočil, da se samodejno vozijo, pa tudi potegnejo na stran ceste ter pripeljejo in upočasnijo do konca, če voznik tega ne bi mogel storiti.
Vir: drivingelectric.com