Škoda Superb IV je prvi priključni hibridni model podjetja Škoda.
Škoda je pravkar začela serijsko proizvodnjo svojega prvega hibridnega modela, Škoda Superb iV, v svoji tovarni Kvasiny na Češkem.
Superb iV je zgrajen na istih proizvodnih linijah kot modeli z običajnim pogonskim sklopom, kjer so pri Škodi zahtevali naložbo v višini 12 milijonov evrov za spremembo nekaterih območij v tovarni. Drugi modeli, proizvedeni v Kvasinyju, so Karoq in Kodiaq.
ŠKODA AUTO je za pripravo lokacije Kvasiny vložila približno 12 milijonov evrov za posebne zahteve izdelave prvega elektrificiranega modela proizvodnje ŠKODA. Izdelana karoserija in montažna dvorana sta bili na primer spremenjeni. Zahvaljujoč obnovitvenim delom je hibrid SUPERB iV mogoče izdelati na isti proizvodni liniji kot modeli, ki vsebujejo običajni motor z notranjim izgorevanjem. Ker imata različici pogona različne mere, je bilo treba del opreme v karoseriji prilagoditi ali namestiti.
Dvorana, ki se uporablja za nadzor kakovosti, je bila v celoti preurejena: delovna mesta je bilo treba preurediti za proizvodnjo in zagon vozil kot del proizvodnega procesa. Znotraj proizvodne linije je ŠKODA AUTO vgradil tudi dodatni zabojnik za okvir podvozja ter manipulator za visokonapetostne in 12-voltne baterije.
Poleg tega je ŠKODA AUTO napredovala pri razvoju osebja na področju elektromobilnosti. V ta namen je proizvajalec avtomobilov zgradil nov vadbeni center v Kvasinyh; od takrat so tam usposobili okoli 5500 članov osebja.
Specifikacije Škoda Superb iV:
- 13,0 kWh baterija
- Do 56 km dosega po WLTP in do 930 km v kombinaciji z bencinskim motorjem
izhod iz sistema: 160 kW (218 KM) z bencinskim motorjem 1,4 TSI s turbopolnilnikom (110 kW / 150 KM) in električnim motorjem 85 kW / 115 KM
- 3,6 kW polnilnik na vozilu (popolno polnjenje v približno 3,5 ure)
Vir: insideevs.com