VW je postal najnovejši proizvajalec avtomobilov, ki standardizira električno pretvorbo svojih klasičnih avtomobilov – začenši s klasičnimi Beetleom. Prvi prototip so razkrili pred mednarodnim avtomobilskim salonom (IAA) v Frankfurtu v Nemčiji.
Jaguar je lansko leto sporočil, da bo z novim električnim kompletom za pretvorbo, ki temelji na tehnologiji I-Pace, oživil klasični E-Type.
Zdaj VW napoveduje nekaj podobnega za klasičnega Beetlea, ki bo imel pogonski sklop od VW e-UP!
Nemški proizvajalec avtomobilov pravi, da lahko v e-Beetlea vgradi do 36,8 kWh baterijo:
»Baterijski sistem je vgrajen na dnu in je sestavljen iz do 14 modulov, vsak s kapaciteto 2,6 kWh. Litij-ionski akumulatorski moduli kumulativno oddajajo energijo do 36,8 kWh. Večja zmogljivost in povečana teža zaradi stopnje elektrifikacije zahtevata prilagoditev in ojačitev podvozja in zavor. Kljub novi skupni teži 1280 kg, e-Beetle do 50 km / h pospeši v slabih štirih sekundah in do 80 km v slabih osmih sekundah. Domet e-Beetla, ki dosega najvišje hitrosti do 150 km / h, je 200 km – udobna razdalja za sproščujoč dan v elektrificiranem klasičnem avtomobilu. V primeru, da e-Beetlu med potjo zmanjka električne energije, vgrajene serijsko izdelane komponente omogočajo hitro polnjenje prek kombiniranega polnilnega sistema. Kot rezultat, lahko e-Beetle shrani dovolj energije za pot več kot 150 km po polnjenju približno eno uro. “
Medtem ko VW izdeluje vse sestavne dele za električno pretvorbo, so za namestitev sodelovali z eClassics v Renningenu, blizu Stuttgarta.
Thomas Schmall, član uprave družbe Volkswagen Group Components, je komentiral projekt:
»Elektrificirani hrošč združuje čar našega klasičnega avtomobila z mobilnostjo prihodnosti. Inovativne e-komponente skupine Volkswagen Group Components so pod pokrovom motorja – z njimi sodelujemo pri elektrificiranju zgodovinsko pomembnih vozil, kar je čustveni proces. Lastnikom Beetleov zagotavljamo tudi profesionalno rešitev za predelavo, pri čemer uporabljajo proizvodne dele najvišje kakovosti. “
Niso še objavili podrobnosti o cenah in razpoložljivosti konverzije, vendar že govorijo o prilagoditvi kompleta za pretvorbo drugim klasikam.
Schmall je rekel:
„Že zdaj sodelujemo pri pripravi platforme za avtobus. V prihodnosti bi lahko zasledili tudi e-Porsche 356. “
Razmišljajo tudi o uporabi komponent z nove platforme MEB namesto e-up-a !.
Vir: electrek.co