Zaradi pandemije koronavirusa je prodaja avtomobilov globalno trpela. Do zdaj je bila najbolj prizadeta Kitajska, zdaj je na vrsti Evropa, saj je bil marca padec 52% (848.800 enot, skupno 3,04 milijona v celotnem prvem trimesečju).
Ti rezultati, najslabši v zadnjih 38 letih, kažejo, da imajo elektrificirana vozila (akumulatorski priključki, hibridi in hibridi) manj stroškov, saj so prodajo povečali za 15% v primerjavi z lanskim letom in dosegli skupno od 147.500 prodanih enot. Poleg tega je njegov tržni delež znašal 17,4%, kar je rekordno v primerjavi s 7,3% lani.
To je bilo mogoče zaradi spodbude vtičnih modelov, saj so običajni hibridi upadli za 11%. Najbolj impresiven od vseh je bil Tesla Model 3 marca okronan za drugi najbolje prodajani avtomobil v vsej Evropi. Vključno ne le z elektrificiranimi vozili, ampak tudi z bencinom in dizlom.
To ni prvič, da je ameriška limuzina dosegla takšen mejnik. Decembra 2019 so ga okronali za tretji najbolje prodajani avtomobil v Evropi. V obeh primerih so bile številke dobre, ker se prodajaTesla na koncu vsakega četrtletja načeloma povečuje. Marca 2019 je bil edini model, ki je bil pred limuzino Tesla, večni Volkswagen Golf.
Odlična zmogljivost ameriškega modela je pomenila, da je segment D v popolnem zatonu doživel najmanjši padec prodaje na celotnem trgu. Tesla Model 3 (15.443 enot) sledita Renault ZOE (4.298 enot) in Volkswagen e-Golf (3.434 enot). Dva modela, ki kljub svoji prednosti še naprej zelo dobro delujeta na stari celini.
Vir: thenextavenue.com